سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب
لینک دوستان

 دیده‌بان حقوق بشر اعلام کرد که براساس مستندات متقن، عربستان سعودی در حملات هوایی مرگبار خود در یمن، از مهمات ممنوعه استفاده کرده است.

سازمان حقوق بشر با انتشار گزارشی در روز یکشنبه (13 اردیبهشت) اعلام کرد عکس‌ها، تصاویر ویدئویی و دیگر مدارکی که از اواسط آوریل 2015 تا کنون نمایان شده است، از به کارگیری مهمات خوشه‌ای در حملات به استان صعده در شمال یمن در هفته‌های اخیر حکایت دارند.

یمن

این مرکز در پی مطرح شدن این مستندات، تصاویر ماهواره‌ای را که در آن این گونه تسلیحات در یک زمین کشتزار در 600 متری چندین ساختمان مسکونی فرود می‌آیند، مورد تجزیه و تحلیل گسترده قرار داد.

در یک تصویر ویدئویی که 17 آوریل در یوتیوب بارگذاری شد، اشیاء مختلفی را نشان می‌داد که همراه با چترهای پرواز به آرامی از آسمان فرود می‌آمدند. در این تصاویر کوتاه ویدئویی انفجاری در میان هوا و دودهای سیاه ناشی از دیگر انفجار‌ها نشان داده می‌شوند.

دیده‌بان حقوق بشر با تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای محل این رویداد را الشعف در ساقین، بخش غربی صعده، دانست.

در همین حال یک فعال مستقر در صنعاء، پایتخت یمن، تصاویری را که از یکی از ساکنان صعده دریافت کرده بود، به دیده‌بان حقوق بشر داده است. ساکن صعده می‌گوید این تصاویر را هفده آوریل در محل حمله هوایی در منطقه العمار در سفرا، حدود 30 کیلومتری جنوب شهر صعده، گرفته است.

بنا به اعلام گروه دیده‌بان حقوق بشر در این تصاویر بقایای نوعی بمب خوشه‌ای مجهز به سنسورهای ویژه موسوم به «جنگ افزار سنسور فیوزید سی. بی. یو-105» (CBU-105 Sensor Fuzed Weapons) مشاهده می‌شود که در سال‌های اخیر در اختیار عربستان سعودی و امارات متحده عربی قرار گرفته‌اند.

در یکی از این تصاویر، یک پوکه بمب خوشه‌ای و عددریز بی. اِل، یو-108 (BLU-108) دیده می‌شود و تصویری دیگر حاوی یک بی. ال. یو -108 همراه با چهار بچه بمب است. مکان عکس‌ها نزدیک به جایی است که تصاویر ویدئویی تصویربرداری شده است.

تصویر پوکه بمب خوشه‌ای بی. ال. یو-108 به همراه چهار بچه بمب متصل به آنکه 17 آوریل 2015 در منطقه العمار در استان صعده در شمال یمن یافت شده است.

مهمات و جنگ افزارهای خوشه‌ای حامل ده‌ها و یا صد‌ها خوشه بمب‌ (بچه بمب) هستند که بعد از پراکنده شدن در منطقه‌ای وسیع که اغلب به گستردگی یک میدان فوتبال است، منفجر می‌شوند. بسیاری از این خوشه‌بمب‌ها اغلب منفجر نمی‌شوند و محوطه را به یک میدان مین بالقوه تبدیل می‌کنند.

«استیو گوس» مدیر تسلیحات در دیده‌بان حقوق بشر، درباره این موضوع گفته است: در حملات هوایی عربستان سعودی بمب‌های خوشه‌ای به مناطقی در نزدیکی روستا‌ها اصابت کرده و مردم محلی را در معرض خطر قرار داده است.

وی در ادامه تاکید کرد: این گونه تسلیحات به هیچ وجه نباید استفاده شوند.

مدیر تسلیحات در دیده‌بان حقوق بشر همچنین گفت: عربستان سعودی و آمریکا استاندارد جهانی را که در آن استفاده از مهمات خوشه‌ای به علت تهدیدهای درازمدت آن برای غیرنظامیان رد شده است، نقض می‌کنند.

استفاده از سی. بی. یو-105 در حالی بر مبنای «کنوانسیون مهمات خوشه‌ای» قدغن است که در سیاست کنونی امریکا به کارگیری آن و حتی صادرات آن امکان پذیر است.

در اوت 2013 میلادی، وزارت دفاع امریکا موافقت کرد 1300 «جنگ افزار سنسور فیوزید سی. بی. یو 105» ساخت تکسترون، در اختیار عربستان سعودی قرار گیرد.

گزارش دیده‌بان حقوق بشر در حالی از به کارگیری بمب‌های خوشه‌ای در جنگ عربستان در یمن پرده برداشته است که حملات جنگنده‌های سعودی همچنان در یمن ادامه دارد.

خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ



برچسب‌ها: آمریکاعربستانبمنحقوق بشربمب خوشه ای
[ سه شنبه 94/2/15 ] [ 2:40 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

 حضــرت علی علیه السلام مولود کعبه است ، و  فاطمه بنت اسد علیها السلام از در کعبه وارد نشـــد بلکه دیوار کعبه برای او به أمر خدا شـکافته شد و او وارد کعبه شد. 
اخیراً کشـــف شده که این شکاف هر سال در روز 13 ماه رجب ترک بر می دارد و حکومت عربستان سعودی سعی می کند این حقیقت را با ترمیم و تعمیر بپوشاند ،

این حقیقت را با استفاده از عکس های گرفته شده ببینید.

javanenghelabi - 13 rajab 19

ـ

javanenghelabi - 13 rajab 1

ـ

در این عکسها که درسالهای مختلف گرفته شده است کاملا واضح است که سنگهای این قسمت خاص در سنوات مختلف به اشکال گوناگون تعمیر گردیده . حتی میخهای آهنی بکار رفته که از ترکهای مجدد جلوگیری شود در رکن یمانی اثر ترک واضح و آشکار است.

javanenghelabi - 13 rajab 2ـ
عکس مستـجار یا همان رکن یمـانی که اثر ترک واضـح  است.
ـ
javanenghelabi - 13 rajab 3ـ
تصاویر معـجــزه شـکاف خانه خدا
ـ
javanenghelabi - 13 rajab 4ـ
عکـس مستجــار مـحل تولد امیــرالمومنین حضرت علی (ع)

اکنون در این عکس ببینید که چگونه این قسمت مرمت شده تا معجزه الهی تولد و عظمت علی علیه السلام را بپوشانند.

ـ

javanenghelabi - 13 rajab 5ـ

عکـس محــل ترک خـوردن خانـه خـدا در رکن یمانی(مستجار)

در این عکس انواع دیگری از مرمت را در سالی دیگری می بینید که سنگی مختلف از سنگ اصلی کعبه استفاده شده است .

به رنگ سنگ ومیخ ها توجه کنید-

ـ

javanenghelabi - 13 rajab 6ـ

عکس شـکاف دیــوار کعبه
ـ
javanenghelabi - 13 rajab 8
javanenghelabi - 13 rajab 9
javanenghelabi - 13 rajab 11ـ

همانگونه که می بینید در اینجا میخ های آهنی  بلند و محکم نیز بکار رفته تا مانع از ترک خوردن سنگ ها شود

javanenghelabi - 13 rajab 12ـ

در این عـکس گروهی  از داخـل کعبه مشـغول تعمییـر شـکاف هستـند

javanenghelabi - 13 rajab 13
javanenghelabi - 13 rajab 15
javanenghelabi - 13 rajab 16 javanenghelabi - 13 rajab 17
javanenghelabi - 13 rajab 18

 



برچسب‌ها: عکسشـکاف خانه خدامستـجاررکن یمـانی13 رجبحضرت علی (ع)تولد حضرت علیخانه خداترک خوردن خانه خدامعجزهشکاف کعبه
[ پنج شنبه 94/2/3 ] [ 5:25 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

سالرزو ولادت بانوی دو عالم حضرت

صدیقه کبری

ام ابیها

فاطمه زهرا 

و روز مادر

بر تمامی شیعیان جهان مبارک باد

ولادت حضرت فاطمه زهرا



برچسب‌ها: ولادتحضرت فاطمه زهراتولدتبریک
[ پنج شنبه 94/1/20 ] [ 12:15 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

تشییع و تدفین شهدای گمنام بر دوش مردم شهید پرور هریس به روایت تصویر

شهدای گمنام هریس

شهدای گمنام هریس

شهدای گمنام هریس

شهدای گمنام هریس

شهدای گمنام هریس



برچسب‌ها: شهید گمنامشهدای گمنامعکستشییعتدفینهریسشهرستان هریس
[ دوشنبه 93/12/25 ] [ 2:49 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

پیکر پاک و مطهر دو تن از شهدای گمنام امروز بر فراز دستان مردم شهر هریس تشییع شد . جوانان ، دختران و پسران هریسی همچون برادر مردگان و پدر ان و مادران هریسی همچون داغ فرزند دیده بر مظلومیت این دو شهید گمنام گریستند . و قدوم این دو شهید عزیز را بر روی دو دیده خویش نهادند . باشد که در قیامت همچون برادر و خواهر و پدر و مادر خویش شفیع آنان باشند .

شهدای گمنام به شهر ما خوش آمدید . قدمهایتان بر روی دو چشممان

بر غربت و مظلومیتتان گریستیم . شما نیز در قیامت حق برادری و خواهری و فرزندی را در قبال ما ادا کنید

تشیع شهدان گمنام در هریس

تشییع شهدای گمنام در هریس

تشییع شهدا گمنام در هریس



برچسب‌ها: هریسخواهربرادرمادرتشییعپیکر پاکمظهرشهدای گمنامشهید گمنامهریسیشهرستان هریس
[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 3:32 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

اولین قدم برای نابودی رژیم صهیونیستی 

اولین قدم



برچسب‌ها: اسرائیلنابودیفلسطینسید حسن نصر اللهامام خامنه ای
[ چهارشنبه 93/11/8 ] [ 4:23 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

در بیانیه شماره 1 حزب الله لبنان اعلام شده مقارن ساعت 11:45 کاروان نظامی صهیونیستها توسط "گردان های شهدای قنیطره" مورد اصابت موشک قرار گرفته و تلفات سنگینی به این کاروان وارد شده است.

• خبرگزاری ها از هلاکت حداقل 17 نظامی زبده صهیونیست در حمله موشکی ضدزره حزب الله به 9 خودروی کاروان نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا خبر دادند.

• رسانه های صهیونیستی اعلام کرده اند، یک نیروی رده بالای صهیونیستی ناپدید شده که احتمال دارد به اسارت نیروهای حزب الله در آمده باشند ... احتمال اسارت این افسر ارشد صهیونیستی قوی است .

• کاروان نظامی صهیونیستها در حال تردد در مزارع اشغالی شبعا بوده که در کمین گرفتار شده اند.

• رسانه های رژیم صهیونیستی با وجود سانسور شدید خبر اعتراف کرده اند که این حمله فوق العاده امنیتی و پیچیده بوده و نظامیان صهیونیستی در کمین حزب الله گرفتار شده اند و 9 نفر مجروح شده اند که حال 4 نفر از مجروحین وخیم است .

.

حمله به کاروان نظامی صهیونیستها

حمله به کاروان نظامی صهیونیستها

حمله به کاروان نظامی



برچسب‌ها: حملهکاروان نظامیصهیونیستهااسرائیلحزب الله17 نظامیاسیر
[ چهارشنبه 93/11/8 ] [ 3:48 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

وقتی حضرت آقا یک تنه به مصاف دنیای کفر و شرک می رود.

بازتاب انتشار نامه امام خامنه ای در رسانه های بین المللی و فضای مجازی

letter4u

 

Bazkhord5

برای مشاهده بازتاب رسانه ای پیام حضرت سید علی  در دنیا، بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب...

برچسب‌ها: باز تابنامه حضرت آقامقام معظم رهبریجوانان اروپارسانه های بین المللیفضای مجازی

[ شنبه 93/11/4 ] [ 8:34 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، اخیراً رسانه‌های عراقی از عملیاتی برای دستگیری یکی از جلادان گروه تروریستی داعش خبر دادند که این علمیات با موفقیت به پایان رسید.

با توجه به اینکه عناصر داعش هر یک برای خود نامی مستعار انتخاب می‌کنند، این شخص با نام «ابو معاویه العراقی» در این گروه تروریستی فعالیت می‌کرد.

به گفته منابع امنیتی عراق، ابو معاویه العراقی برای خود لقب «ذبح کننده شیعیان» برگزیده بود و به این نام افتخار می‌نمود.

حتی  اعلام شده است که این تروریست تا کنون 76 تن از شیعیان را سر بریده است.

ابو معاویه العراقی پس از آنکه به دست یگان ویژه ارتش عراق دستگیر شد، اعتراف کرد که از صدای ناله افراد به هنگام ذبح، لذت می‌برد(!!!).

ابو معاویه بغدادی

ذبح کننده شیعیان

دستگیری ابو معاویه بغدادی



برچسب‌ها: شیعهداعشابو معاویه العراقیدستگیرذبح کنند شیعیان
[ پنج شنبه 93/8/1 ] [ 10:25 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

 

به گزاش «شیعه نیوز»، انگلیس هنوز از شوک اقدام یکی از شهروندان خود که در سوریه اقدام به بریدن سر "جیمز فولی" خبرنگار آمریکایی، کرده بود خارج نشده که این شخص قاتل اقدام به انتشار خبری نگران کننده کرده است.روزنامه دیلی تلگراف در این رابطه می نویسد: زنان انگلیسی که از انگلیس به داعش پیوسته اند آماده هستند تا سر دشمنان خود را از تن جدا کرده و به عنوان اولین زنانی که این اقدام را انجام داده اند مطرح شوند.
در همین رابطه یکی از زنان انگلیسی که به همراه همسر خود به سوریه رفته و به گروه داعش پیوسته اقدام به انتشار پیامی در زیر تصویر منتشر شده از ماجرای سربریدن جیمز فولی کرده و ضمن حمایت از این اقدام نوشته است: من نیز آماده ام تا سر امریکائی ها و انگلیسی ها را از تن جدا کنم. من از سایر زنان انگلیسی می خواهم تا به ما بپیوندند.
این زن که خدیجه نام دارد در سال 2012 میلادی به همراه همسر سوئدی و فرزند کوچکش به خاورمیانه سفر کرده و سپس به گروه داعش در سوریه پیوسته است.وی چندی پیش با انتشار تصویری از کودک خردسال خود که در حال حمل یک اسلحه اتوماتیک بود معروف گشت. این زن انگلیسی در پیام های خود غرب را بلاد کفر خوانده و خواستار پاکسازی کشورهای غربی از وجود کافرین شده است.
آمادگی این زن انگلیسی که پیش از سفر به سوریه در منطقه "لویشام" در جنوب لندن زندگی می کرد، برای دست زدن به خشن ترین نوع از اقدام تروریستی در حالی است که بریتانیا از دو هفته قبل یعنی زمان انتشار تصویر ویدیوئی سربریده شدن جیمز فولی، در شوکی بزرگ فرو رفته و مقامات لندن در تلاش هستند تا به هر نحو ممکن از پیوستن اتباع این کشور به گروه های تروریستی جلوگیری کنند .در همین رابطه روز گذشته "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس، از آمادگی لندن برای انجام حملات هوایی به عراق و سوریه خبر داده بود.
منبع: مهر
زنان انگلیسی به جلادان داعش می پیوندند


برچسب‌ها: جیمز فولیسر بریدنزنانسوریهداعشزن
[ سه شنبه 93/6/11 ] [ 6:19 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

((عکس شهید میر یوسف سید لو))...... گوشه ای از وصیت نامه............... ای،حبیب من در نهایت می خواستم راهی را طی کنم که طیران فرشتگان و راهنمائیهای فرشتگان آن را نشان داده،می خواستم پرواز کنم ولی بالهایم شکسته بود می خواستم به پیش معشوق بشتابم ولی قامهایم قدرت راه رفتن را نداشت. در مواقعی زبانم می خواست بگوید آمادة آمدن هستم ولی صدا یم در نمی آمد الهی آبرویی به درگهت ندارم ولی دلم می خواهد آبرومندانه و پاک به درگهت بیایم با اینکه گناهانم مانع از این کار است الهی العفو،العفو. . .
برچسب‌ ها
شعر (51)
مهدی (38)
gif (32)
عکس (32)
جمعه (28)
ظهور (28)
gifs (25)
غزه (25)
شهید (22)
شهدا (21)
هریس (21)
دختر (20)
توبه (17)
نماز (17)
غیبت (17)
گناه (16)
بهشت (15)
قیف (15)
منجی (15)
خدا (14)
شهوت (14)
جنسی (11)
دعا (11)
عراق (11)
زن (11)
دل (10)
حدیث (10)
آقا (9)
وضو (9)
عشق (8)
پسر (8)
قلب (7)
حجت (6)
حرم (6)
جنگ (6)
بیا (5)
سکس (5)
شب (5)
صبح (5)
فرج (5)
مرد (4)
قبر (4)
غم (4)
عمر (4)
عمل (4)
علی (4)
آتش (4)
9 دی (4)
جان (4)
چشم (4)
بغض (3)
پول (3)
اشک (3)
خشم (3)
دوا (3)
ذکر (3)
سنی (3)
سفر (3)
شام (3)
ظهر (3)
عید (3)
غزل (3)
قضا (3)
قم (3)
گل (3)
گرگ (3)
ماه (3)
نفس (3)
یار (3)
کور (2)
مکه (2)
ناب (2)
ناز (2)
مصر (2)
هوس (2)
لذت (2)
لطف (2)
گدا (2)
آرشیو مطالب
امکانات وب

آمار واطلاعات
بازدید امروز : 138
بازدید دیروز : 13
کل بازدید : 1658746
کل یادداشتها ها : 828