سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب
لینک دوستان


امام على علیه‏السلام :

أوَّلُ الشَّهوَةِ طَرَبٌ ، وآخِرُها عَطَـبٌ .

امام على علیه‏السلام :

آغاز شـهـوت ، سـرمستى است و فرجامش نابودى .



برچسب‌ها: شهوتسرمستینابودیامام علی
[ دوشنبه 93/5/20 ] [ 4:22 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

مراجعه کنندگان به سایت های جنسی و سکسی  تجربه داشتن نوعی ارضای جنسی ایتنرنتی را دلیل اصلی رجوعشان معرفی می کنند. مطالعات نبز نشان می دهد که ارضای جنسی دلیل اولبه درکبر شدن فرد به سکس مجازی است.

‏ازجمله ‏پبامدهای این رفتار واقعبت کریزی و گسترش چنین تجربه ای است؟ برای مثالی یک زن تنها ناگهان در چنین فضایی نوعی گریز عقلانی را تجربه کرده و شخصیت و هویت جدیدی را در چنین فضایی در خود شکل می دهد که خود منشأ به وجود آمدن رفتارهای ناهنجار و اباحه کری جنسی می کردد.

‏با اعتیاد به این مسائل به ویژه به صورت مجازی افراد دچار اختلالات و انحرافات کونا کون جنسی می شوند که نتیجه ی آن به خطر افتادن سلامت روانی و حتی جسمی جامعه خواهد بود . از جمله‏انحرافات جنسی ناشی از این فضا اعتیاد جنسی، خود ارضا یی ، ارضای جنسی با اشبا ، اباخه کری جنسی همجنس بازی از ببن رفتن حیای اخلاقی و علاقه به عریان نمایی است؟ البته شیوع انحرافات جنسی از این قبیل به ویژه با گسترش ایتنرنت و شیوع استفاده از آن در میان جوانان آثار مخرب اجتماعی نبز خواهد داشت نا حدی که بقای جامعه و نسل بشری را نبز به خطر خواهد اند اخت.

تمامی افراد فعال در زمینه ی اعتیاد به سکس اذعان دارند که در سال کذشته معتا دان به سکس ایتنرنتی به شمار قابل توجهی افزایش یافته اند؟ به طور نمونه موارای را شاهد هستبم که افرادی به دلیل اعتیاد به سکس ایتنرنتی کار فرصت شغلی و یا زندکی زناشویی خود را به مخاطره انداخته اند . دکتر((جنبفر اشنایدر»)از طریق مطالعه ای که برروی 91‏ زن که شوهرا نشان به این اعتیاد دچارشده اند انجام داده پی برد که آن ها همگی احساس می کنند که به آن ها خیانت شده و ایشان آسبب دیده و طرد شده اند. این کروه در مقایسه ی وضعبت خود با سایر زنان وضعبت خود را بسبار نامطلوب تر می دانستند. 68‏درصد آنان اعلام کردند  که شوهرا نشان جهت انجام سکس با ایشان بی علاقه شده اند .32/2‏درصد از آنان علت جدا شدن از هصسرانشان را ایتنرنت می دانستند. هرزه نگاری ایتنرنتی ، تحت عنوان اعتباد ممکن است تشدید یابد. این احتمال وجود دارد که اعتیاد به سکس منجر به بروز سایر ببماری های جنسی شود. در برخی موارد به همراه سایرآسبب ها اعتیاد به سکس امکان دارد به آزار جنسی ببانجامد. در این جا به راحتی می شود پبامدهای وخیم فبزیکی و حقوقی ی به افراد معتاد و سایرین را ببش ببنی نمود.

سکس مجازی



برچسب‌ها: جنسیسکسخود ارضاییتجربه جنسیسکس اینترنتیمعتادان به سکسارضای جنسی
[ شنبه 89/9/13 ] [ 9:6 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

اقوام و ملل گذشته همجنس بازی را مذمت کرده‌اند. دین سعادت آفرین اسلام نیز آن را گناه کبیره می‌داند. در تعبیر روایی و فقهی نیز به آن «لواط» می‌گویند.

باید توجه داشت که خداوند احکام واجب و حرام را بر اساس مصلحت و مفسده‌ی بندگان‌ معین کرده است؛ یعنی هر کاری که به صلاح بندگان و مفید باشد خداوند به آن امر می کند و واجب می شود و هر کاری که مفسده و ضرر داشته باشد، از آن نهی می کند و حرام است.

در حرمت همجنس بازی نیز خداوند به تمایل افراد کاری ندارد و آن را حرام می‌داند. این امر هر چند برای بعضی از افراد و جوامع، امری عادی به نظر می‌رسد؛ ولی به اعتراف همین افراد، کاری خارج از نظام عادی و طبیعت بشری و موجب ضررهای بسیاری است.

خداوند متعال مخلوقات و نظام عالم را بر اساس حکمت خلق کرده است و هر چیزی در این دنیا اگر روی روال طبیعی خود نباشد نتیجه درستی نمی دهد و موجب زیان و خسران خواهد بود. خود ارضایی و همجنس بازی چون بر خلاف طبیعت‌اند موجب ضررهای جبران ناپذیر جسمی، روانی و اجتماعی می‌شود.

می‌شود گفت از جهت حرمت آن هیچ بحثی نیست و عادی شدن یک عمل در یک زمان و مقطع خاص هم باعث نمی‌شود که حکم حرمت از آن برداشته شود.

برخی از راهکارهای کنترل تمایلات

قبل از بیان راهکارها، دانستن این نکته ضروری است که بعضی افراد، از داشتن این‌گونه تمایلات ناراحتند و بعضی دیگر استقبال هم می‌کنند. این راهکارها برای گروه اول است؛ اما گروه دوم برای حل مشکلشان نیاز به یک پیش زمینه دارند؛ سپس می توانند از این راهکارها استفاده کنند؛ زیرا شخصی که از عملش ناراحت نیست هیچ‌گاه سراغ درمان نمی‌رود؛ به همین دلیل اینان باید به زشت بودن و ضرر داشتن آن پی ببرند که راه آن‌هم ایجاد یک بینش صحیح در آنان و سوق دادن تفکراتشان به جهت واقع است. برای بینش صحیح دادن هم از سه جایگاه می‌شود استفاده کرد که به طور خلاصه عبارتند از:

1. جایگاه اسلام: اسلام سرسختانه با این عمل مخالفت کرده و شاید بتوان گفت شدیدترین احکام را هم در همین زمینه دارد.

2. جایگاه اجتماعی و فرهنگی: که این کار در فرهنگ ما بسیار زشت است و باعث تنزل موقعیت اجتماعی و به حاشیه رانده شدن می شود.

3. جایگاه بهداشت و سلامت جسم و جان: که برای این گونه افراد باید ضررهایی را بیان کرد که این اعمال در پی دارند. این افراد بعد از دانستن این پیش نیازها و اعتقاد پیدا کردن به آنها جزء گروه اول شده و از این راهکارها می‌توانند استفاده کنند.

با توجه به این نکته باید گفت کسانی که در خود تمایل به این‌کار را احساس می‌کنند، ریشه یابی کرده و ریشه‌ی این تمایل را بخشکانند. و به مبارزه‌ی با این تمایل برخیزند و با استفاده از راهکارهایی، نه تنها از مرحله‌ی عمل در آمدن این تمایلات جلوگیری کرده؛ بلکه فکر و ذهن خود را هم نجات داده‌اند.

الف) علت عمده‌ی این حالات و عواطف، ریشه در مسائل جسمی و بدنی دارد؛ یعنی در اثر اختلال در ترشح هورمون های بدن این اتفاق می افتد. در این جا لازم است به یک متخصص غدد مراجعه کرده و با انجام آزمایش‌های لازم، به شناخت علت فیزیکی این‌گونه تمایلات و رفع آنها (دارو درمانی) بپردازند.

ب) در این قسمت به راهکارهایی اشاره می کنیم که مبتلایان به این رفتار می‌توانند میزان تمایل خود را به صفر برسانند.

1. ایمان به درمان: اولین قدم برای حذف این‌گونه تمایلات این است که به قابل درمان بودن آن ایمان و اعتقاد داشته باشیم و از ناامیدی و یأس دوری کنیم. به این نکته هم توجه داشته باشیم که رسیدن به هدف، نیازمند گذشت زمان، صبر، انتخاب راه صحیح و تحمل دشواری‌هاست.

2. تلقین جملات مثبت: گام دیگر این است که ناخوشایندی از جنس مخالف و تمایل به جنس موافق را بر زبان خود جاری نسازند و به خود تلقین کنند. تلقین، باعث جاگیری و پایداری آن کار در ذهن می‌شود؛ بنابراین با تلقین و القای جملات مثبت، به مقابله‌ی با این تمایل برخاسته و شرائط را تغییر دهند.

روانشناسان، تلقی و القای افکار مثبت را یکی از مؤثرترین راه‌ها، برای مبارزه و تضعیف یک صفت ناهنجار و جایگزینی صفتی پسندیده، در روان آدمی می دانند و با این روش به مداوای بیماران روحی و حتی جسمی می پردازند.

3. روش بیزاری‌آور: یکی دیگر از راهکارها و روشهای درمانی، روشهای درمانی انزجاری یا بیزاری آور است. در درمان بیزاری آور، محرک تقویت کننده‌ی رفتار نامطلوب، در اثر مجاورت با یک محرک بیزار کننده، توانایی فراخوانی رفتار نامطلوب را از دست می دهد؛ یعنی خاصیت تقویتی اش را از دست می دهد.

استفاده از این روش به این صورت است که در لحظاتی که فرد تنها نشسته است، گناه و عمل مورد نظر خود را (مانند تمایل به جنس موافق) که لذت آنی هم برای او دارد و مقابل ذهن او مجسم شد، همزمان با آن، یکی از منفورترین و زشت ترین حوادث زندگی، رخدادها، یا رفتاری را که به هیچ شکلی از آن خوشش نمی‌آید، تصور کند و چندین بار تمرین کند تا این‌که هر وقت فکر گناه و یا تمایل شدید به جنس موافق به ذهن او آمد، آن عمل زجرآور نیز در ذهن او تداعی کند. به مرور زمان عمل و رفتار مورد نظر (تمایل به جنس موافق) نیز در نظر او نفرت آور خواهد شد و هیچ وقت تمایلی به آن پیدا نخواهد کرد.

4. خواستن: یکی دیگر از راه‌ها خواستن و اراده کردن است. مهم این است که انسان بعد از احساس درد، به دنبال درمان بگردد و رفع آن مشکل را خواستار باشد و اگر اراده پدیدار شد کوه‌ها را هم از جا می کند و به دنبال هر خواستنی، توانستن است.

5. توکل و توسل: آخرین و مهم ترین راهکاری که پیشنهاد می شود این است که از خداوند متعال و اهل بیت ـ علیهم‌ السلام ـ استمداد طلبیده و از آن بزرگواران کمک بخواهد. هنگام نماز سر به سجده گذاشته و با آفریننده‌ی مهربان و بخشنده‌ی خود راز و نیاز کند. با تمام دل و جان بخواهد که او را در ترک این گونه تمایلات ناپسند یاری کند.

همجنس گرایی



 



برچسب‌ها: جنسیمردزنهم جنس بازیراه کارجنس مخالف
[ دوشنبه 89/9/1 ] [ 9:47 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

            خود ارضایی(استمنا)

آئین مقدس اسلام که از جانب خداوند و آفریدگار آمده است، استمناء را امری حرام و ناپسند ذکر کرده و در تعبیرات اسلامی استمناء، نکاح با خود دانسته شده است. قرآن کریم می‌فرماید: «هر کسی با غیر همسرش، شهوتش را دفع کند از تجاوزکاران است». {مؤمنون/7}

پیامبر گرامی اسلام ـ صلّی الله علیه و آله ـ فرمود: «ناکح الکف ملعون؛ کسی که خودارضایی کند ملعون است». {بح/101/ ص 30} 1

امام صادق ـ علیه السّلام ـ فرمودند: «برای کسی که خودارضایی کند در قیامت عذاب دردناکی در نظر گرفته شده است». 2

            ضررهای خود ارضایی

1. ضعف و تحلیل قوای جسمانی: خود ارضایی باعث کاهش انرژی بدن و خستگی و پیری زودرس می‌شود.

2. ضعف بینایی: خود ارضایی به‌تدریج در نور چشم و قدرت بینایی اثر می‌گذارد و آن را کاهش می‌دهد.

3. آسیب زدن به دستگاه تناسلی و ایجاد ناتوانی‌های جنسی.

4. ضعف حافظه، حواس پرتی و ناتوانی در تمرکز فکری.

5. اضطراب و افسردگی.

6. پرخاشگری و بداخلاقی.

7. احساس گناه و عذاب وجدان.

8. بی‌عاطفگی، کم‌رویی و خجالت.

9. افت تحصیلی، مشکلات ازدواج.

10. بی‌میلی به همسر و ناسازگاری خانوادگی. 

چگونگی درمان خود ارضایی

هر نوع بیماری نیاز به درمان دارد و خود ارضایی هم یک نوع بیماری است. متخصصین راهکارهایی برای درمان آن بیان کرده‌اند که در این‌جا به مواردی اشاره می‌شود.

1. سعی کنید در مکان‌های خلوت و تنها نمانید؛ چون تنهایی، خود عامل مهمی برای تحریک به عمل خود ارضایی و زمینه ساز ارتکاب این عمل است.

2. تلاش برای تقویت اراده از گام‌های مهم در امر بهبود است. نگویید اراده نداریم. ممکن است اراده‌ی انسان ضعیف شود؛ ولی هیچ‌گاه از بین نمی‌رود. برای تقویت اراده راه‌های بسیاری پیشنهاد شده است که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

الف) تلقین به خود: مرتب به خود بگویید من می‌توانم این عمل را ترک کنم.

ب) به پایان رساندن کارهای نیمه تمام: این مسئله در تقویت اراده مؤثر است. سعی کنید هیچ کار نیمه تمامی را از خود به جای نگذارید.

ج) تمرکز بخشیدن به فعالیت‌های گوناگون و پراکنده: تلاش کنید از کارهای متعدد و متنوع پرهیز نمایید؛ چون موجب پراکندگی و به هم ریختگی انسجام فکر می‌شوند.

د) دیگر موارد: نماز خواندن، سحر خیزی، کم خوری و دوری از گناه، از عوامل مهم تقویت اراده است.

3. افکار جنسی را که به ذهنتان خطور می‌کند بلافاصله با ذکر خدا و یاد آسیب‌های معنوی، جسمی، روانی و اجتماعی این عمل زشت، از خود دور کنید.

4. راه دیگر خنثی کردن این تحریکات، تنبیه بدنی است؛ مثل اینکه کش نازکی را به مچ دست خود ببندید و هنگام تحریک، آن را خوب بکشید و سپس رها کنید. این کار برای از بین بردن تحریک و ترک عمل مؤثر است. خنثی نمودن تحریکات، گرفتن دوش آب سرد؛ در مواقعی که دوش آب سرد ضرر جسمی نداشته باشد و شستن اعضای تناسلی با آب سرد از جمله راه‌های دیگر است.

5. اوقات فراغت خود را با مطالعه، ورزش، زیارت و دعا پر کنید.

6. هیچ‌گاه در حمام به طور کامل عریان نشوید و در آیینه به اندام جنسی خود نگاه نکنید.

7. از نگاه کردن به مواضع جنسی و برجستگی‌های بدن دیگران (حتی از روی لباس) پرهیز کنید.

8. به هنگام خواب سعی کنید شکم شما بیش از معمول پر نباشد، و هرگز به رو نخوابید.

9. ایمان مذهبی خود را روز به روز تقویت کنید و توسل به ائمه ـ علیهم السلام ـ را فراموش نکنید و به رحمت الهی امیدوار باشید و هیچ‌گاه مأیوس نشوید.

10. از پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان دوری کنید.

11. از نگاه کردن به تصاویر و فیلم‌های تحریک کننده و لباس جنس مخالف، به طور جدی پرهیز کنید.

12. از فکر کردن و تصور و تخیل جنس مخالف و مسائل جنسی خودداری کنید.

13. از معاشرت و سخن گفتن و نگاه به جنس مخالف ـ حتی کودکان جذاب و خوش سیما ـ خودداری ورزید و از دوستی با آنان اجتناب کنید.

14. به بدی گناه وعواقب آن توجه کنید.

15. اگر زمینه‌ی ازدواج پیش آمد، تأخیر نیندازید.

16. از مشاهده‌ی اعمال، رفتار و گفتار زوج های جوان خودداری کنید.

           

 



برچسب‌ها: دخترپسرسکسشهوتخود ارضاییاستمناءخلوتهمسرآلت تناسلیعریاناندام جنسیدرمان خود ارضاییضررهای خود ارضایی
[ یکشنبه 89/8/30 ] [ 7:45 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

        انحرافات جنس

در میان غرایز درونی انسان، غریزه‌ی جنسی نمود خاصّی داشته و از آغاز بلوغ خودنمایی می‌کند و اندک اندک حاکم بر همه‌ی خواسته‌های جوان شده و روح و جان او را تسخیر و بر اندیشه و اعمال او سایه می اندازد.

دختر و پسر جوان در خود کمبودی احساس می‌کنند و فکر می‌کنند که آن کمبود با گرمای وجود و محبّت دیگری، جبران و با مهر و عطوفت او به آرامش بدل می‌شود.

بدون تردید باید برای ارضای این غریزه‌ی نیرومند طبیعی، چاره اندیشید و راه درستی انتخاب نمود. جامعه‌ی غرب که نظریه‌ی فروید و راسل و افرادی چون آن‌ها را در آزادی بی قید و شرط شهوت‌رانی پذیرفته است شاهد پی‌آمدهای منفی آن بوده و آمار فاجعه‌های شهوانی در رسانه‌ها و نوع روابط ناهنجار دختران و پسران و مرد و زن و ... شواهد گویای این مطلب است،

دنیای غرب، انسان آزاد و شرافتمند را اسیر و ذلیل لذّت‌جویی‌های زودگذر نموده است. اگر بتوان ادّعا نمود که دست کم در کامیابی‌های جنسی و ارضای کامل شهوات انسانی و به قول فروید برای حل عقده‌های روانی و ایجاد عشق و محبّت موفّق بوده‌اند، باز خوب است؛ امّا در همین یکی نیز با مشکل روبه‌رو هستند.

متفکّر شهید (مرتضی مطهری) در این‌باره می‌گوید:

در مورد غریزه‌ی جنسی و برخی غرایز دیگر، برداشتن قیود، «عشق» به مفهوم واقعی را می‌میراند و طبیعت را هرزه و بی‌بندوبار می‌کند. در این مورد هرچه عرضه بیشتر گردد، هوس و میل به تنوع افزایش می‌یابد.

اینکه راسل می‌گوید: «اگر پخش عکس‌های منافی عفّت مجاز شود پس از مدّتی مردم خسته خواهند شد و نگاه نخواهند کرد.» شاید در باره‌ی یک عکس بالخصوص و یک نوع بی‌عفّتی بالخصوص صادق باشد؛ ولی مطلقاً در مورد همه‌ی بی‌عفّتی‌ها صادق نیست؛ یعنی از یک نوعِ خاصِّ بی‌عفّتی، خستگی پیدا می‌شود. نه بدین معنا که تمایل به عفاف جانشین آن شود؛ بلکه بدین معنا که آتش و عطش روحی زبانه می‌کشد و نوعی دیگر را تقاضا می‌کند و این تقاضاها هرگز تمام شدنی نیست.

خود راسل در کتاب زناشویی و اخلاق اعتراف می‌کند که عطش روحی در مسائل جنسی غیر از حرارت جسمی است. آن‌چه با ارضا تسکین می‌یابد حرارت جسمی است؛ نه عطش روحی. 2

ویل دورانت در کتاب لذّات فلسفه درباره‌ی پی‌آمدهای آزادی‌های جنسی می‌گوید: «در زیر عوامل سطحی طلاق نفرت از بچه‌داری و میل به تنوّع طلبی نهان است. میل به تنوّع گرچه از همان آغاز در بشر بوده است؛ ولی امروزه به سبب اصالت فرد در زندگی نو و تعدّد و محرّکات جنسی در شهرها و تجاری شدن لذّت جنسی دو برابر گشته است. 3

ایشان در جای دیگر کتاب خود می‌گوید: «فساد پس از ازدواج بیشتر محصول عادات پیش از ازدواج است». 4

حال باید دید راه‌حل درست برای کنترل غرایز و جلوگیری از ایجاد روابط نامشروع و در عین حال ارضای صحیح غریزه‌ی جنسی چیست؟

استاد شهید مطّهری (ره) در بیان راه‌حل می‌گوید: «به عقیده‌ی ما برای آرامش غریزه‌ دو چیز لازم است: یکی ارضای غریزه در حدّ حاجت طبیعی و دیگر جلوگیری از تهییج و تحریک آن». 5

درباره‌ی نکته‌ی نخست: اسلام برای ارضای صحیح مسائل جنسی، ازدواج دائم و در صورت مهیّا نبودن شرایط آن، ازدواج مدّت‌دار و موقّت را (با توجّه به ضوابط و شرایط شرعی. 6؛ و رعایت جوانب اخلاقی) توصیه نموده است.

اسلام اصرار فراوانی دارد که محیط خانوادگی آمادگی کامل را برای کامیابی زن و شوهر از یکدیگر داشته باشد. زن یا مردی که از این نظر کوتاهی کند مورد نکوهش صریح اسلام قرار گرفته است. اسلام اصرار دارد که محیط اجتماع، محیط کار و فعّالیّت باشد و از هر نوع کامیابی جنسی در آن محیط خودداری شود.

فلسفه‌ی تحریم نظر بازی و تمتّعات جنسی از غیر همسر قانونی و همچنین فلسفه‌ی تحریم حرمت خودآرایی و تبرّج زن برای بیگانه همین است. 7

اگر بتوانیم تصوّر کنیم که اتّحاد روح زن و شوهر و عواطف صمیمانه‌ای که گاهی تا آخرین روزهای پیری که غریزه جنسی فعالیتی ندارد، باقی است، برای زندگی ارزش بیشتر و بالاتری دارد و نیز اگر بتوانیم تصوّر کنیم که لذّت یک مرد از مصاحبت همسر مشروع و وفادارش با لذّتی که از مصاحبت یک زن می‌برد تفاوت دارد، کوچک‌ترین تردیدی در این جهت نخواهیم کرد که به دلیل بهره‌مند شدن از مسرّت و آرامش بیشتر لازم است عواطف جنسی افراد را محدود به همسر قانونی کرده و محیط و کانون خانواده را به این کار، و اجتماع را به کار و فعالیّت اختصاص دهیم. مطلب مهم‌تر جنبه‌های اجتماعی ازدواج است. ازدواج و تشکیل کانون خانوادگی، ایجاد کانونی برای پذیرش نسل آینده است و سعادت نسل‌های آینده به وضع اجتماع خانوادگی بستگی کامل دارد. 8

پس چون انسان زنده است و باید زندگی کند و زندگی انسانی که سرشار از غرایز و عواطف و نیازها است بدون شریک و همسفر امکان ندارد، همسر قانونی و دائمی انسان بهترین همراه و همدل و پشتیبان لحظه‌های تنهایی و برطرف کننده‌ی خستگی‌های روحی است.

حال اگر جوانی موفّق به ازدواج نشده و پاسخ‌گویی به مسائل غریزی از این راه (ازدواج دائم و یا موقت) برایش ممکن نباشد باید عفّت بورزد و با ایمان و اعتقاد، از عفاف و طهارت روح وجسم خویش محافظت کند.

در این‌جا نقش نکته‌ی دومی که شهید مطهری (ره) فرموده بیشتر روشن می‌گردد: «جوان باید خود را از انواع محرّکات و مهیّجات دور نگه دارد. نگاه کردن به صحنه‌های تحریک کننده اعم از فیلم و عکس و غیره، خواندن داستان‌های مهیّج و برخوردهای آزاد و بی‌حدّ و مرز دختر و پسر، همه در لغزش و غوطه‌ور شدن در آلودگی مؤثّر است؛ لذا دختر و پسر جوان و مجرّد باید سعی کند تا حدّ امکان افکار و اندیشه و خود را از این صحنه‌ها دور نگه دارد و از برخوردهای زیاد و مختلط با جنس مخالف، به ویژه در محیط‌هایی که اصول اسلامی رعایت نمی‌شود، پرهیز نموده تا زمینه‌ی گناه فراهم نشده و امکان به وجود آمدن روابط نامشروع پیدا نشود».

 



برچسب‌ها: دخترپسرجنسیانحرافات جنسیغریزهسکسسکسیعفتنا مشروعدوستیلذتشهوت
[ یکشنبه 89/8/30 ] [ 7:39 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]
........

.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

((عکس شهید میر یوسف سید لو))...... گوشه ای از وصیت نامه............... ای،حبیب من در نهایت می خواستم راهی را طی کنم که طیران فرشتگان و راهنمائیهای فرشتگان آن را نشان داده،می خواستم پرواز کنم ولی بالهایم شکسته بود می خواستم به پیش معشوق بشتابم ولی قامهایم قدرت راه رفتن را نداشت. در مواقعی زبانم می خواست بگوید آمادة آمدن هستم ولی صدا یم در نمی آمد الهی آبرویی به درگهت ندارم ولی دلم می خواهد آبرومندانه و پاک به درگهت بیایم با اینکه گناهانم مانع از این کار است الهی العفو،العفو. . .
برچسب‌ ها
شعر (51)
مهدی (38)
gif (32)
عکس (32)
جمعه (28)
ظهور (28)
gifs (25)
غزه (25)
شهید (22)
شهدا (21)
هریس (21)
دختر (20)
توبه (17)
نماز (17)
غیبت (17)
گناه (16)
بهشت (15)
قیف (15)
منجی (15)
خدا (14)
شهوت (14)
جنسی (11)
دعا (11)
عراق (11)
زن (11)
دل (10)
حدیث (10)
آقا (9)
وضو (9)
عشق (8)
پسر (8)
قلب (7)
حجت (6)
حرم (6)
جنگ (6)
بیا (5)
سکس (5)
شب (5)
صبح (5)
فرج (5)
مرد (4)
قبر (4)
غم (4)
عمر (4)
عمل (4)
علی (4)
آتش (4)
9 دی (4)
جان (4)
چشم (4)
بغض (3)
پول (3)
اشک (3)
خشم (3)
دوا (3)
ذکر (3)
سنی (3)
سفر (3)
شام (3)
ظهر (3)
عید (3)
غزل (3)
قضا (3)
قم (3)
گل (3)
گرگ (3)
ماه (3)
نفس (3)
یار (3)
کور (2)
مکه (2)
ناب (2)
ناز (2)
مصر (2)
هوس (2)
لذت (2)
لطف (2)
گدا (2)
آرشیو مطالب
امکانات وب

آمار واطلاعات
بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 13
کل بازدید : 1658734
کل یادداشتها ها : 828