سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب
لینک دوستان

  اخرج ابن ابى شیبة عن مجاهد، قال: حدثنى فلان - رجل من اصحاب النبى (صلى الله علیه و آله) :

ان المهدى لا یخرج حتى تقتل النفس الزکیه فاذا قتلت النفس الزکیه غضب علیهم من فى السماء ومن فى الارض; فاتى الناس، فزفوه کما تزف العروس الى زوجه لیلة عرسها و هو یملا الارض قسطا و عدلا و تخرج الاض نباتها و تمطر السماء مطرها و تنعم امتى فى ولایته نعمة لم تنعمها قط‏.

ابن ابى شیبه از مجاهد نقل کرده است که گفت: فلانى - مردى از اصحاب پیامبر (صلى الله علیه و آله) برایم روایت کرد که:

 

همانا مهدى (علیه السلام) قیام نخواهد کرد تا آن زمان که نفس زکیه‏ کشته شود وقتى نفس زکیه‏ کشته شد هرکس در آسمان و هر کس در زمین است‏بر کشندگان او خشمگین مى‏شوند پس مردم مى‏آیند و شادمانه گرداگردش مى‏چرند. چنانکه در شب عروسى شادمانه گرد عروس مى‏چرخند. و مهدى (علیه السلام) زمین را از عدل و داد پر مى‏کند و امت من در زمان ولایت و حکومت او از چنان نعمتى برخوردار مى‏شوند که هرگز در گذشته از آن بهره‏مند نبوده‏اند.

عجل علی ظهورک



برچسب‌ها: نفس زکیهمهدیقیامعروسیولایتحکومت
[ شنبه 93/4/21 ] [ 7:0 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

قال رسول الله (ص):

منا الذى یصلى عیسى بن مریم خلفه‏

رسول خدا (ص) فرمودند:

 

از نسل ماست آنکسى که عیسى بن مریم پشت‏سر او نماز مى‏خواند.

یا حجه بن الحسن




برچسب‌ها: عیسى بن مریمنمازاقتدا به مهدی
[ شنبه 93/4/21 ] [ 7:0 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

قال رسول الله (ص):

من کذب بالدجال فقد کفر و من کذب بالمهدى فقد کفر.

رسول خدا (ص) فرمودند:

 

کسى که‏ دجال‏ را تکذیب کند کافر شده و کسى که مهدى (علیه السلام) را تکذیب کند کافر شده است.

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست



برچسب‌ها: مهدیتکذیبدجالکافر
[ شنبه 93/4/21 ] [ 7:0 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

  قال رسول الله (ص):

یکون عند انقطاع من الزمان لیبعثن الله من عترتى رجلا افرق الثنایا، اجلى الجبهة، یملا الارض عدلا یفیض المال فیضا.

رسول خدا (ص) فرمودند:

 

هنگامى که آخر الزمان شود - یاس و نا امیدى و قحطى رخ نماید - به تحقیق خداوند مردى از خاندان مرا بر خواهد انگیخت دندان‏هاى پیشین فاصله دار و جبینش گشاده است. زمین را از عدالت پر مى‏سازد و مال فراوان مى‏بخشد.

او خواهد آمد



برچسب‌ها: هنگام آخر الزمانقحتیعدالتمهدی
[ جمعه 93/4/20 ] [ 7:0 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

  قال رسول الله (ص):

ستکون بعدى فتن; منها فتنة الاحلاس یکون فیها حرب و هرب ثم بعدها فتنة اشد منها ثم تکون فتنة. کلما قیل انقطعت تمادت حتى لا یبقى بیت الا دخلته و لا مسلم الا ملته حتى یخرج رجل من عترتى.

رسول خدا (ص) فرمودند:

 

پس از من فتنه‏هایى رخ خواهد داد. یکى از آن فتنه‏ها فتنه تنگدستى و بیچارگى و خانه نشینى خواهد بود در آن فتنه، جنگ و گریزها به وقوع مى‏پیوندند و بعد از آن فتنه‏اى سخت‏تر و پس از آن فتنه‏اى دیگر خواهد بود هرچه گفته مى‏شود دیگرفتنه به پایان رسید گسترش بیشتر مى‏یابد تا جائى که هیچ خانه‏اى نمى‏ماند مگر آنکه فتنه‏اى آن را در مى‏گیرد و هیچ مسلمانى نیست مگر آن که فتنه‏ها او را دلزده و دلتنگ ساخته باشد تا این که مردى از خاندان من قیام کند.

اسلام علیک یا مهدی



برچسب‌ها: امام مهدیفتنهجنگقیام
[ جمعه 93/4/20 ] [ 10:0 صبح ] [ محمد جواد محمدی ]

 قال على (علیه السلام)

لا یخرج المهدى حتى یقتل ثلث، و یموت ثلث، و یبقى ثلث.(عقدالدرر، ص 63، باب 4 و معجم احادیث الامام المهدی علیه‏السلام، ج 3، ص 21 از منابع متعدد. )

حضرت على (علیه السلام) فرمود:

 

مهدى قیام نخواهد کرد تا زمانى که یک سوم مردم کشته شوند یک سوم دیگر بمیرند و - تنها - یک سوم آنها باقى بمانند.

یا حجت ابن الحسن



برچسب‌ها: قیام مهدی
[ جمعه 93/4/20 ] [ 9:0 صبح ] [ محمد جواد محمدی ]

قال امیرالمؤمنین على (علیه السلام):

ذلک یخرج فى آخر الزمان و اذا قیل للرجل الله الله قیل; فیجمع الله له قوما قزع کقزع السحاب یؤلف بین قلوبهم لا یستوحشون على احد و لا یفرحون لاحد دخل فیهم على عدة اصحاب بدر لم یسبقهم الاولون و لا یدرکهم الاخرون و على عدد اصحاب طالوت الذین جاوزوا النهر معه‏.

حضرت امیرالمومنین على (علیه السلام) فرمودند:

 

هیهات، چقدر دور است! سپس با دستش نه عدد شمرد وبعد فرمود:او در آخر الزمان ظهور خواهد کرد و در زمانى که درباره‏اش گفته‏شود خدا را، خدا را، که او کشته شده است  پس خداوند براى او، از جاى جاى زمین گروهى را که همچون قطعه‏هاى ابر پراکنده‏اند گرد هم مى‏آورد و بین دلهایشان الفت و پیوند ایجاد مى‏کند به گونه‏اى که از هیچکس نمى‏هراسند و به هیچ کس شادمان نمى‏شوند به تعداد اصحاب بدر در این گروه وارد مى‏شوند کسانى که پیشینیان بر آنان سبقت نگرفته و پسینیان توفیق درک و وصول به آنان را نمى‏یابند وآنان به تعداد اصحاب طالوت‏اند که با او از نهر گذشتند.

عالم منتظر ظهور است



برچسب‌ها: آخر الزمانفتنهتعداد اصحاب بدر
[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 8:36 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

قال رسول الله (ص):

یبایع الرجل بین الرکن و المقام عدة اهل بدر فیاتیه عصائب اهل العراق و ابدال اهل الشام فیغزوه جیش من اهل الشام حتى انتهوا بالبیداء خسف بهم.

رسول خدا (ص) فرمودند:

 

عده‏اى به تعداد لشکریان بدر با آنمرد - مهدى (علیه السلام) - بین رکن و مقام کعبه بیعت مى‏کنند پس جمعى از بزرگان اهل عراق و صالحین اهل شام به یارى او مى‏آیند پس لشگرى از اهل شام با او و یارانش مى‏جنگند تا به منطقه‏اى به نام بیداء مى‏رسند زمین آنان را (لشکر شام)را در خود فرو مى‏برد.


بقیه الله



برچسب‌ها: یاران مهدیعراقشام -بیداء
[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 8:24 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

قال رسول الله (ص):

المهدى منا، اجلى الجبهة، اقنى الانف‏.

رسول خدا (ص) فرمودند:

مهدى از نسل ماست گشاده پیشانى است و وسط بینى او قدرى بر آمده است‏.

یا مهدی ادرکنی



برچسب‌ها: مهدیپیامبرپیشانی مهدی
[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 7:0 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

قال رسول الله (ص): 

بشراکم بالمهدى، رجل من قریش من امتى على اختلاف من الناس و زلازل، فیملا الارض قسطاو عدلا کما ملئت جورا و ظلما و یرضى عن ساکن السماء و ساکن الارض و یقسم المال صحاحا بالسویه بین الناس و یملا قلوب امه محمد غنى و یسعهم عدله حتى انه یامر منادیا فینادى من له حاجة؟ فما یاتیه احد الا رجل واحد، یاتیه یساله فیقول: ائت السادن، یعطیک. فیاتیه فیقول: انا رسول المهدى الیک لتعطینى مالا فیقول احث فیحثى فلا یسطیع ان یحمله فیلقى حتى یکون قدر ما یستطیع ان یحمله فیخرج به و یندم فیقول انا کنت اجشع امه محمد نفسا کلهم دعى الى هذا المال فترکه غیرى فیرده علیه فیقول انا لا نقبل شیئا اعطیناه فیلبث فى ذلک ستا او سبعا او تسع سنین و لا خیر فى الحیاة بعده.

رسول خدا (ص) فرمودند:

 

شما را به مهدى بشارت باد مردى از قریش، از بین امت من، در زمانى که مردم با هم به مخالفت و ستیز بر مى‏خیزند و زلزله‏ها روى مى‏دهد; او زمین را از عدالت و برابرى پر مى‏سازد چنانکه از ظلم و جور پر شده باشد آسمانیان ساکنان زمین از او راضى و خشنود مى‏شوند او مال را به درستى و برابرى بین مردم تقسیم مى‏کند و دل‏هاى امت محمد (صلى الله علیه و آله) را از بى نیازى مى‏آکند و عدالت او همگان را شامل مى‏شود تا آنجا که فرمان مى‏دهد ندا دهنده‏اى ندا در دهد کیست که نیازى داشته باشد؟ پس هیچکس جز یک مرد به نزد او نمى‏آید مرد نزد او مى‏آید و درخواست مى‏کند مى‏فرماید به نزد نگهبان پرده دار برو به تو [نیازت را] مى‏دهد به نزد او مى‏رود و مى‏گوید من فرستاده مهدى هستم نزدت آمده‏ام که مالى به من عطا کنى پس مى‏گوید: بریز آنقدر ازمال به دامنش مى‏ریزد که نمى‏تواند آن را حمل کندپس مال را بیرون مى‏برد در حالیکه پشیمان است و مى‏گوید من طمعکارترین و حریص‏ترین فرد از امت محمد (صلى الله علیه و آله) بودم همه آنان به این مال فرا خوانده شدند اما جز من کسى آن را قبول نکرد پس باز مى‏گردد و پول‏ها را به نگهبان پس مى‏دهد او مى‏گوید ما چیزى را که به کسى بخشیدیم باز پس نمى‏گیریم پس آن حضرت در چنان حکومتى شش یا هفت‏ یا نه سال درنگ مى‏کند و بعد از او خیرى در زندگانى نیست.

موعود


[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 6:0 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

((عکس شهید میر یوسف سید لو))...... گوشه ای از وصیت نامه............... ای،حبیب من در نهایت می خواستم راهی را طی کنم که طیران فرشتگان و راهنمائیهای فرشتگان آن را نشان داده،می خواستم پرواز کنم ولی بالهایم شکسته بود می خواستم به پیش معشوق بشتابم ولی قامهایم قدرت راه رفتن را نداشت. در مواقعی زبانم می خواست بگوید آمادة آمدن هستم ولی صدا یم در نمی آمد الهی آبرویی به درگهت ندارم ولی دلم می خواهد آبرومندانه و پاک به درگهت بیایم با اینکه گناهانم مانع از این کار است الهی العفو،العفو. . .
برچسب‌ ها
شعر (51)
مهدی (38)
gif (32)
عکس (32)
جمعه (28)
ظهور (28)
gifs (25)
غزه (25)
شهید (22)
شهدا (21)
هریس (21)
دختر (20)
توبه (17)
نماز (17)
غیبت (17)
گناه (16)
بهشت (15)
قیف (15)
منجی (15)
خدا (14)
شهوت (14)
جنسی (11)
دعا (11)
عراق (11)
زن (11)
دل (10)
حدیث (10)
آقا (9)
وضو (9)
عشق (8)
پسر (8)
قلب (7)
حجت (6)
حرم (6)
جنگ (6)
بیا (5)
سکس (5)
شب (5)
صبح (5)
فرج (5)
مرد (4)
قبر (4)
غم (4)
عمر (4)
عمل (4)
علی (4)
آتش (4)
9 دی (4)
جان (4)
چشم (4)
بغض (3)
پول (3)
اشک (3)
خشم (3)
دوا (3)
ذکر (3)
سنی (3)
سفر (3)
شام (3)
ظهر (3)
عید (3)
غزل (3)
قضا (3)
قم (3)
گل (3)
گرگ (3)
ماه (3)
نفس (3)
یار (3)
کور (2)
مکه (2)
ناب (2)
ناز (2)
مصر (2)
هوس (2)
لذت (2)
لطف (2)
گدا (2)
آرشیو مطالب
امکانات وب

آمار واطلاعات
بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 13
کل بازدید : 1658640
کل یادداشتها ها : 828