سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب
لینک دوستان

از زخم شناسنامه دارند هنوز                      در مسجد خون اقامه دارند هنوز

آنان همه از تبار باران بودند                        رفتند ولی ادامه دارند هنوز

عکس شهدای شهر هریس



برچسب‌ها: شهداشهر هریسعکسدسته جمعیدفاع مقدسشهید
[ جمعه 93/6/21 ] [ 4:40 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

دلا یاران عاشق زود رفتند                           از این وادی همه خشنود رفتند

من و تو مثل یک مرداب ماندیم                    خوشا آنان که مثل رود رفتند

عکس شهدای شهر هریس



برچسب‌ها: شهیدهریسعکسدسته جمعیدفاع مقدسشهدا
[ جمعه 93/6/21 ] [ 4:38 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]
[ جمعه 93/6/21 ] [ 4:37 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]
[ جمعه 93/6/21 ] [ 4:34 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]
[ پنج شنبه 93/6/20 ] [ 3:20 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

عکس شهدای شهر هریس



برچسب‌ها: شهیدهریسعکس
[ پنج شنبه 93/6/20 ] [ 3:19 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

 هواتو کردم من حیرون تو اینروزا هواتو کردم

دلم میخوادت ، میخوام بیام تو آسمون دورت بگردم

عکس دسته جمعی از شهدای هریس

تو ک
هوا


برچسب‌ها: شهیدهریسعکسدسته جمعیدفاع مقدسشهدا
[ پنج شنبه 93/6/20 ] [ 3:18 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

عکس شهدای هریس



برچسب‌ها: شهیدهریسعکس
[ پنج شنبه 93/6/20 ] [ 3:16 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

عکس دسته جمعی شهدای شهر هریس



برچسب‌ها: عکس شهداهریس
[ پنج شنبه 93/6/20 ] [ 3:14 عصر ] [ محمد جواد محمدی ]

وصیت نامه پاسدار شهید حسین دعاگوئی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اشهد ان لا اله الا الله،اشهد ان محمدا رسول الله،اشهد ان امیر المومنین علیا ولی الله

      شهادت می دهم که غیر خدایی که یکتا و بی همتا است خدایی سزاوار پرستش نیست.شهادت می دهم که حضرت محمد بن عبدالله صلی الله علیه وآله وسلم پیغمبر و فرستاده خداست.شهادت می دهم که حضرت علی علیه الصلاه و السلام امیر المومنین و ولی خدا بر همه است.

«یا ایها الذین امنو امالکم اذا قیل لکم انفروا فی سبیل الله اثاقلتم الی الارض ارضیتم بالحیاه الدنیا من الاخره فما متاع الحیاه الدنیا فی الاخره الاقلیل آیه 38 سوره التوبه

ای کسانیکه ایمان آوردید جهت چیست که چون به شما امر شود که برای جهاد در راه دین بی درنگ آماده شوید چون بار گران به خاک زمین دل بسته اید آیا راضی به زندگانی دنیا عوض حیات ابدی شدید،در صورتیکه متع دنیا در بابر عالم آخرت اندک و ناچیز است.

بنام خداوند. امیدی ندارم مگر به فضل او و نمی ترسم مگر از عدل او و اعتماد نمی کنم مگر به قول او و تمسک نمی کنم مگر به رضای او. با درود به روان پاک شهیدان از صدر اسلام تا کنون و درود بر دین مقدس اسلام که کاخهای فرعونی را به لرزه در آورد و هم اکنون نیز فرزند پاک حضرت زهرا(س)از ثلاله رسول خدا کاخهای فعلی آمریکا و شوروی را به خاک مذلت کشاند.و نقطه عطفی را در تاریخ ثبت کرده و جامعه فعلی را عزت بخشید در این زمان لحظات آخرم را احساس می کنم خواسته ام به خانواده ام و با امت حزب الله درد دلی کنم.

بار الها در این راه با آگاهی کامل به شهادت آرزومندم اگر لیاقت آن یافتم از لطف خدا نا امید نیستم . خدایا هدایتمان کن تا گامی که بر می داریم و هر کلامی که می گوئیم و هر عملی که انجام می دهیم برای رضای تو و احیای حق مظلومین و مسلمین باشد پروردگارا نیتی جز خدمت تو و برای حکومت اسلامی تو ندارم و در این میان مایه ای جز وجودم ندارم و در این راه نیتم را خالص و خالصتر بگردان خداوندا در این چند روزی که زنده هستم توفیق درک وحدانیت و درک نبوت و رسالت محمد (ص) رسولت راو درک امامان علیهم السلام و یاورانت را و درک ولایت امام امت و درک عمل به اسلام راستین را و تشییع علمی را بر من اعطا فرما . . .

اما ای امت حزب الله جهاد یکی از دستئرات بسیار مهم اسلام است بر مسلمانان واجب است برای ترویج خدا پرستی و اجرای احکام الهی و مبارزه با کفر و بیداد گری با دشمنان اسلام و قرآن و با طرفداران مادیگری و بی دینی جنگ و جهاد کنند . خداوند در قرآن کریم فرموده است : خداوند دوست دارد کسانی را که در راه او و در صف سپاه اسلام مانند بنای استوار جنگ کنند . قرآن برای ما راهنماست و برای هدایت شدن ما نازل شده است با مشرکان بجنگید چنانکه با شما جنگ می کنند . ای مسلمانان آگاه باشید دیگر در این زمان فعلی خوابیدن و غفلت کردن گناه بزرگی استو عذاب دردناک دیگر خودمان را بیش از این در خواب نگه نداریم در این زمان معیار معیار عمل است دیگر ملت ها هوشیارند و از امامشان علی(ع) درس گرفته اند.

که می فرماید شخصیت ها را با حق بسنجید نا اینکه حق را با شخصیت ها . امت حزب الله جهاد برای امت اسلام و اسلام عزیز شریف می بخشد علی (ع) می فرماید خداند جهاد را واجب کرده است برای عزت و شرف اسلام عزیزان جهاد هم ارزش دنیوی دارد وهم ارزش اخروی حال مجاهدان فی سبیل الله استکبار جهانی و ستم گران را به لرزه در آورده است حالا قدرتهای بزرگ می آیند به سراغ ما تا با ما رابطه برقرار کنند . انشاء الله هم در آخرت ما سعادت مندیم چون کارمان کار الهی است.

ای مادر گرامیم در سوگ من ننالید و ناراحت نباشید بلک افتخار کنید که توانسته اید تحفه ای ناقابل به پیشگاه الله هدیه کرده اید . اشکهایتان را به گلوله تبدیل کنید و به قلب دشمنان اسلام واقعی بزنید . اما ای امت حزب الله و شهید پرور در نماز جمعه ودر دعا های کمیل و توسل و در مجالس شهدا و در سوگواری ابا عبدالله الحسی (ع) شرکت کنید در خاتمه از فامیل هایم مخصوصا از همکارانم در سپاه هریس که با هم بودیم از من اذیتی یا بدی دیدند مرا برای رضای الله می بخشید والسلام و علیکم .

 

 

 

(زندگی نامه برادر شهید حسن دعاگویی)

حسین دعاگویی فرزند حیدر قلی دعاگویی ساکن شهرستان هریس بتاریخ 1346 در خانواده مستضعفدو متدین به به دین مقدس اسلام به جهان چشم گشود در دوران زندگی مشغول به ته تحصیل در آموزشگاه های هریس موفق به اخذ مدرک تحصیلی سوم راهنمایی گردید بعد از شروع جنگ تحمیلی مشتاقانه درس را رها و به جبهه ها روانه گشت و در اکثر عملیات ها یروز مندانه شرکت نمود و بالاخره در مورخ 27/1/1366 در ادامه عملیات کربلای نه در اثر شیمیایی دشمن در جبهه شلمچه شرق بصره به شهادت نایل گشت وی نظر به اخلاق پسندیده ای که داشت در معنویات غوطه ور بود و از این راه دوستان زیادی را بخود جذب کرده بود . و در اکثر مجال با سخنرانی های دلنشین خود مستمعین را مستخیض مینمود و اوقات فراقت خود را در پایگاه های مقاومت هریس می گذراند و خاطرات زیادی از رفتار انقلابی و اسلامی در نزد دوستان حاکی از ..........................  ((سپاه پاسداران انقلاب اسلامی))

 



برچسب‌ها: شهیدحسین دعاگوییهریس
[ یکشنبه 88/11/25 ] [ 12:31 صبح ] [ محمد جواد محمدی ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

((عکس شهید میر یوسف سید لو))...... گوشه ای از وصیت نامه............... ای،حبیب من در نهایت می خواستم راهی را طی کنم که طیران فرشتگان و راهنمائیهای فرشتگان آن را نشان داده،می خواستم پرواز کنم ولی بالهایم شکسته بود می خواستم به پیش معشوق بشتابم ولی قامهایم قدرت راه رفتن را نداشت. در مواقعی زبانم می خواست بگوید آمادة آمدن هستم ولی صدا یم در نمی آمد الهی آبرویی به درگهت ندارم ولی دلم می خواهد آبرومندانه و پاک به درگهت بیایم با اینکه گناهانم مانع از این کار است الهی العفو،العفو. . .
برچسب‌ ها
شعر (51)
مهدی (38)
gif (32)
عکس (32)
جمعه (28)
ظهور (28)
gifs (25)
غزه (25)
شهید (22)
شهدا (21)
هریس (21)
دختر (20)
توبه (17)
نماز (17)
غیبت (17)
گناه (16)
بهشت (15)
قیف (15)
منجی (15)
خدا (14)
شهوت (14)
جنسی (11)
دعا (11)
عراق (11)
زن (11)
دل (10)
حدیث (10)
آقا (9)
وضو (9)
عشق (8)
پسر (8)
قلب (7)
حجت (6)
حرم (6)
جنگ (6)
بیا (5)
سکس (5)
شب (5)
صبح (5)
فرج (5)
مرد (4)
قبر (4)
غم (4)
عمر (4)
عمل (4)
علی (4)
آتش (4)
9 دی (4)
جان (4)
چشم (4)
بغض (3)
پول (3)
اشک (3)
خشم (3)
دوا (3)
ذکر (3)
سنی (3)
سفر (3)
شام (3)
ظهر (3)
عید (3)
غزل (3)
قضا (3)
قم (3)
گل (3)
گرگ (3)
ماه (3)
نفس (3)
یار (3)
کور (2)
مکه (2)
ناب (2)
ناز (2)
مصر (2)
هوس (2)
لذت (2)
لطف (2)
گدا (2)
آرشیو مطالب
امکانات وب

آمار واطلاعات
بازدید امروز : 687
بازدید دیروز : 540
کل بازدید : 1665591
کل یادداشتها ها : 828